Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

pühapäev, 17. juuni 2018

INCEPTION

Täna võtan teemaks ei sulgpalli, ei pokkeri, ei naiste seikluste, ei pidude ja ei ma ei tea mille veel. Millest ma siis kirjutan, võib teil tekkida küsimus? Vastus on INCEPTION.

Mida ma selle all pean? Eks paljud on seda filmi näinud, kuidas siis Leo seikleb unenägudes ja möllab ja varastab ideesid või õigemini paneb pahadele onudele ideid pähe. Igatahes, täna hommiku poole juhtus midagi sarnast mul, mida ma ei mäleta, et mul ennem oleks juhtunud. Teen kohe eraldi postituse, et kurat, äkki läheb meelest ära nagu nende unenägudega ikka pahatihti on.

Igatahes see nägi niimoodi välja. Magan, näen und. Uni oli põnev nagu ikka, aga järsku hakkas juhtuma midagi eriti kummalist, et mingi deja vu süsteem oli, ma detaile ei oskagi välja tuua. Aga kuigi ma magasin, ma olin kindel et ma magan ja järsku ma sain kontrollima enda teekäiku unes. Milline tunne! Ulme! See kestis max paar minutit, aga täielik out-of-body feeling! Ja mis ma siis selle paari minutiga välja mõtlesin? Kohe räägin.

Nägin, et olin oma vanas Lasnamäe korteris 5ndal korrusel enda toas magamas. Aga kuna ma teadsin, et ma tegelikult magan ka, aga samas näen und ja saan asju kontrollida, siis mida teeks - põmm, proovime selle lendamise ära. Ja jooksin täie auruga akna poole ja sain tunda unes vabalangemise tunnet, kuulsin, kuidas ise karjun ja maapind läheneb, aga üles ma veel maapinda tabades ei ärganud. Kui elasin üle selle kukkumise, siis tuli veel paar lendamise random pleissi nagu näiteks Lauluväljaku torni pealt lendamine kaadrisse. Kehal olid külmavärinad ja nii kaif oli!

Sellist kogemust ei saa ette planeerida, aga ma loodan, et teil ka kunagi juhtub midagi sellist. Nagu ma ütlesin, et ma ei mäleta, et mul kunagi elus nii on olnud. Võibolla on, aga vot ei mäleta. Nüüd panin kirja ja on igavesti meeles!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar