Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

esmaspäev, 18. juuni 2018

Poke her?! - I hardly even know her

Oli situatsioonine nädalavahetus, mis sisaldas sulgpalli, pokkerit, sulgpalli veel kord ja korraliku jämsat. Mul siiani kõrvad lehvivad peas, mis jutte seal ikka kuulda sai. Vahetakski siin veidi muljeid, pole ammu siia kirjutanud. Endal ka hea pärast meenutada, nagu ikka.

Igatahes neljapäeval käisin ÖÖturniiril sulgpallis. Erines see sellepoolest, et turniir hakkas 20.00 ja kestis koos afterpartyga kella poole 4ni öösel. Paarilised loositi, ehk siis Igamehe turniiriformaat. Mängisin Edasijõudnute liigat ja sain partneriks väga sümpaatse noore daami. Kui ma ei oleks teadnud, et ta on õnnelikus abielus, siis oleks pärast võistlust küsinud, et kus sa magad? No nagu ikka need standard küsimused kell 3 öösel on, eks? Kui ta oleks öelnud, et "enda voodis", siis mu come back oleks olnud, et vabal ajal meeldib mulle olla tekk või ka mõnikord padi või kui suur häda käes , siis ka lina. Olen paindlik noormees, wink wink...

Igatahes turniiri võitsin ära temaga ja noppisin auhinnad endale kapile. Partner mängis väga hästi oma koha välja ning rohkem mängis isegi rolli tema toetus ja sõbralikkus väljakul. See sundis mind ka endast võimalikult palju andma.

Edasi reedel kutsus üks sulkavend mind Underground Pokkeriturniirile, kuskil Peetri küla keeglisaalis. Alguses ma mõtlesin, et ei viitsi minna, et rahalisi auhindu seal ei ole ja mis tähtsam, et kedagi ei tea ja kaugel. Ühesõnaga hakkasid mingid mõttetud vabandused endale tulema. Lõpuks siiski otsustasin oma silmaga selle kino ära vaadata. Ja oi kuidas mul on hea meel, et seda tegin.

Buyin oli 15 euri ja tõmbasime lauas korraliku kvaliteetmöla lahti, mis oleks igas normaalses riigis alla 21-aastastele keelatud. Sain tuttavaks uute inimestega ja tegelt ei ole vahet, kui alguses kedagi ei tunne. Minu kuldreegel on see, et kui Sa käitud inimestega nii nagu Sa ise tahaksid kuidas Sinuga käitutakse - siis kõik sujub iseenesest.

Turniir läks mul ülihästi, tulin tagantpoolt poodiumikohale nagu igale endisele pokkeriproffile kohane, kui algajate vastu mängid. Tunned ennast korraliku Läänemere heeringana. Igast asendist mängitakse üle või siis hititakse nagu Cristiano Ronaldo on naisi elus "hittinud".

Edasi laupäeval oli järjekordne sulkaturniir. Turniir läks viisakalt öeldes mutiauku. Saime eest ja tagant tihisid järjekordselt tublidelt harrastajatelt. Vabandusi mul enda kaitseks ei ole. Aga pohlad see turniir, põhi etapp algas kell 3 päeval Tondiraba Grillhouses. Lihad, salatid ja verbaalne erootika.

Pidu tõmbas nagu iseeneset käima, umbes sama hästi, kui Eesti viimase kuu kliima on olnud. Mis seal täpsemalt juhtus paraku..oot ma mõtlen veidi...ee, kõike detaile ei saa avaldada, võibolla riivan kellegi privaatsust ja tundeid. Aga ei midagi hullu, pulli ja tantsu sai terve võistluse osavõtumaksu eest, mis oli 10 eurot. Et selles mõttes võib öelda, et kuigi turniiril poodiumile ei saanud, jäin nulli. Võtsin isegi väikse "Rakebacki" ;)

Ja pühapäeval puhkasin kogu sellest trianglist välja. Mõnikord see elu polegi nii hull, kui igal pool meediast loen. Peab meeldima poisid ja tüdrukud, eks!?

Igatahes, vaatan, et postitus on päris pikaks läinud. Lõpetan sooviga, kallid lugejad - nautige Eestimaa suve, käige sõprade/sõbrannadega väljas ja kui aega üle jääb, visake võibolla üks kild päevas!

Mängel is back!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar