Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

teisipäev, 15. november 2011

Misclick

Just nimelt "misclick", mitte "mis click?" ega ka "mis chick!". Mida see tähendab? Umbes nagu korvpallis varvas otsajoonel, jalgpallis omavärav, sulgpallis serviviga, statoilis tervele neiudebrigaadile kabanossi välja tegemine ja pokkeris üks tahtmatult tehtud click.

Hommikul unise peaga regasin ennast deep stäkk turniirile ja nüüd higistan, et millal ta küll otsa saab. Tobe ka pärast 5 tundi mängu nuppe lükata ja min cashiga rahulduda. Äkki hitib midagi soliidset, kunagi ei tohi teisiti mõelda. Olen tähele pannud, et netis mängides ei suuda ma 10 tundi ühele turniile keskenduda. Starsi turboformaatidega nii harjunud - hea rahulik flippamine - mitte nutsu ootamine ja jube hiilimine. Lives hoopis teine asi, 10 tundi möödub veidi kiiremas ja lõbusamas tempos.

Teemast veidi mööda, aga kinnitan, et OPEM-i ME läks aia taha, kõik blufid võeti vahele ja head käed ei makstud välja. Hea uudis, et üks mu hobune jõudis finaallauda ja sai veidi buyinist tagasi.
Nüüd plaanis lives Parkis turniire mängida, Winter festival algas. Eks vaatab, kuhu jõuab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar