Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

pühapäev, 27. november 2011

Veini gurmaanid

Viimasel ajal pole jõudnud siia midagi kirjutada, sest jube kiire on...Mitte. Lihtsalt pole midagi erilist toimunud ja niisama ei ole viitsinud hämada. AGA üks intsident leidis aset just seesama reede.

Kuidagi on selline rütm sisse jäänud, et nädalas korra, võiks "midagi" teha. Seisneb see üldjuhul mõne sõbra, sõbrannaga kokku saamist, üldjuhul alkohoolse joogi taga, mõnikord kinos või kohvikus. Jackpot minu puhul on, kui keegi söandab minuga Pargi kasiinos seigelda. Hea odav alkohol, miljöö üle kurta ei saa - parem kui St. Patricus purjus inimeste möla kõrvus kuulda.

Sügisene sombune ilm ei heiduta mind kergeid jooke sõbraga ette võtmast. Igatahes nii läks ka reedel. Mõned joogid sees, siis tekib ka julgus telefoniraamatus taolistele kontaktidele helistada, kellele sa üldjuhul ei helista. Nojaa, leppisime siis kokku, et saame kokku veel ühe sõbranna ja tüübiga. Nad olid ühe veini soetanud ja nüüd probleem, kus juua. Pidi olema hea soe koht ja tüüp siis, et ta teab üht sõbrannat siin kesklinnas ja crashime sinna. Ma ka ei jaganud matsu kohe, et võibolla kukub veidi ebamugav olukord välja, mõtlesin, et teeme kiirelt selle veini ära ja vaatab edasi. Jõuame sinna reede õhtul kell 12, korteriomanik tuleb praktiliselt pidzaamades vastu. Okei, istume maha ja läheb mõni hetk mööda, kui tuleb omaniku kutt ukse taha. "Meil on selline armas komme reede õhtul jäätist koos süüa...". Ma mõtlen endamisi, mida ma siis siin teen?? Istume siis neljakesi, nagu väiksed mikid, millestki rääkida ei ole. Vein ei lähe ka üldse alla, kurat, kiirelt mõni jäälõhkumistegevus. Õnneks meenub mulle, et samal ajal tuleb telekast Dodgeball. Thank god, kellele ei meeldi Dodgeball, eks?! Aga tuleb välja, et olin sattunud nii öelda kultuursesse seltskonda, kus Hollywoodi klassika komöödiatele kohta ei ole. "Me käime PÖFFil Iisrali sõjadraamafilme vaatamas, sest need on nii sügavad ja harivad ja on PÖFFi kinokavas..." Umbes sellise suhtumisega. Lõpuks sai see kuramuse vein otsa ja sai viisakalt ära tulla sealt.

Natuke suikusin linnas ringi, hüppasin veel Pargist läbi, kerged rullid ja flipid närvide rahustamiseks ja koju ära.

3 kommentaari:

  1. ...nüüd räägime rahast. Ma ootan poste, mis kubisevad rahast, hävingust, kasumist, printimisest ja graafikutest :D

    VastaKustuta
  2. Preili K: Raudselt see omanik luges seda :) Sina enam küll sinna "kultuursete" inimeste segga veinitama ei saa:)

    VastaKustuta
  3. Pole lugu, elan üle. Ei peagi iga seltskonnaga klapp olema.

    VastaKustuta