Uus/Vana Mina

Uus/Vana Mina

esmaspäev, 21. november 2011

Pühapäev - mängurluspäev

Kes veel ei tea, siis pühapäev on pokkerinädala kulminatsioon. Kõige rohkem mängijaid igal kella ajal, kõige tummisemad turniirid, kõige magusamad cashgamed. Okei, viimane on vaieldav reede ja laupäeva õhtusega, aga sellegi poolest action, action ja veel kord action.

Tuleb tunnistada, et minu "töögraafik" on üldjuhul veidi teisiti planeeritud, kuid seekord tegin erandi. Puhkasin korralikult välja, et õhtust esmaspäeva hommikuni mängida. Plaanis oli Red Spade open 1M garanteeritud ja mõned teised mtt-d kõrvale. Hittisin 3$ rebuy 180 mehe turniiridelt rahuldavalt, 5 finaallauda, kuskil 20nest turniist. Jooksin selgelt üle prahijoone. Mõtlesin, see peab olema märk, mängi Sunday Millionit! (Sunday Million on suurima auhinnafondiga iganädalane turniir Pokerstarsis, mille sisseost on 215$ ja garanteeritud auhinnafond 1,5M$.) Tüüpiline fishi mõtlemine, eks? Enda kaitseks ütlen järgnevat - mul oli selleks hetkeks 5 õlut ja 250ml jäägrit sees, kuid ennast teades, siis mängingi parajas suminas oma parimat pokkerit.

Viimase aja kordaminekud lubavad hetkel mõne shoti võtmist ning mõtlesin, kui juba mängin öösel, siis why not Annely?! Red Spade 55$ turniir oli huvitav, regasin ennast 1,5h mängu järel sisse, algstäkk 3000, tõmbasin 3 korda ennast 10k ja tagasi 3k peale. Mingeid huvitavaid käsi ei olnud, standard. Minu mtt turniiri strateegia oli julgelt alguses nuppe sisse lükata. Tunnistan, oma osa oli mu kaasmängijal, hr. Jääger "Lets Gamble" Meisteril. Ikaldus blind versus blind olukorras, kui surusin K kõrgega ja bb leidis JJ.

Aga hopsti, olin vahepeal Sunday Milli satikal sujuvalt piletisse purjetanud ja tavaliselt ma olen "tourney dollarid" välja võtnud, kuid seekord polnud võimalik, aga no problemos, olingi planeerinud 12h suurturniiriks. Üle 7000 gämbleri, mängisin maru rahulikult, võitsin paar standard 10 bb flippi ja nii ma elus püsisingi. Korra bluffisin 9highga All-in, aga kaasmängija soovitusel ning töötas! 500/1k levelil, button tõstab 2k, mul 11k stäkk ja AQs, no brainer all-in, snap call AK-lt, njaa, flop QT2, ma löön mõttes "kõrgeid viisi", turn K, njaa Good Game, river Q!!! Kuidas see rahakõlina hääl kirjapildis oligi - Ka-Tsing! Edasi, paar vargust siit ja sealt ning rahasse ma seilasin. Lendasin 800. kandis välja, aga jäin rahule. Umbes 5 korda olen mänginud ning esimene cash sellelt turniirilt. Järgmine milestone oleks juba Top100 ja edasi.

Lõpetuseks mõned cashiduublid ja õhtu kenasti nullis. Ega ilmaasjata Läti pokkeri vanasõna ei väida : "Parem nullas, kui miinusas...". Olgu, bluffisin... Ilusat töönädala algust!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar